środa, 30 maja 2012

Rozdział 1 "Nowe życie"


Wreszcie wylądowałam w Londynie. Dziwie się sama sobie, że wysiedziałam w tym samolocie prawie 3 godziny. Na lotnisku czekała na mnie już Katy.
-Cześć kochana- podbiegłam do niej i ją przytuliłam.
-Hej jak my się dawno nie widziałyśmy!-powiedziała, poszłyśmy po moją walizkę i pojechałyśmy do mojego nowego mieszkania. Jeszcze go nie widziałam bo wszystko załatwiała moja mama.
-Jestem taka szczęśliwa, że tu będę studiowała!-powiedziałam kiedy wchodziłyśmy do mojego nowego domu- Jejku ale tu pięknie  i  jak dużo miejsca.
-Dużo miejsca na melanże- zaśmiałyśmy się obie. Cały apartament był w nowoczesnym stylu. Najpierw weszłyśmy do salonu. Ściany w nim miały beżowy kolor zaś meble były czarne. Zawsze podobały mi się podobne zestawienia barw. Solon był połączony z kuchnią. Na jej środku była wysepka. Reszta mieszkania była w podobnych kolorach. W mieszkaniu było kilka sporych rozmiarów sypialni w każdej z nich była łazienka i garderoba.
-Naprawdę ładne masz to mieszkanie-stwierdziła Katy.
-Tak moja mama ma jednak dobry gust- zaśmiałam się. Poszłyśmy do mojego pokoju gdzie Katy pomogła mi rozpakować walizkę.
-Jutro ma przyjechać reszta moich rzeczy- powiedziałam gdy skończyłyśmy.
-Ok jutro też mogę przyjść i ci pomóc-uśmiechnęła się do mnie.
-To fajnie bo tamtego będzie znacznie więcej- rozmawiałyśmy tak bardzo długo.  Nagle zadzwonił mój telefon
<Rozmowa z Kacprem(mój starszy brat)>
-Cześć co u ciebie?- zapytałam
-Siema siostra no nie zbyt dobrze-powiedział smutno.
-Co się stało?-zdenerwowałam się
-Jest ktoś z tobą?
-Tak Katy a co?
-To dobrze bo nie wiem jak to przyjmiesz
-Co się stało?- ponowiłam pytanie
-Widziałem jak Karolina z Tomkiem się całowali- powiedział smutno Kacper
-Że co?! - Mój chłopak z moją przyjaciółką a raczej teraz mój były chłopak z byłą przyjaciółką. Nie mogę w to uwierzyć przecież ona mówiła, że on jej się wcale nie podoba a nawet że jest obleśny! Z zamyślenia wyrwał mnie brat.
-Jesteś? NINA?! HALOOO!- krzyczał przez słuchawkę
-Jestem ale nie mogę w to uwierzyć- zaczęłam płakać więc Katy mnie objęła.
-Tak wiem jak ich zobaczyłem też nie wierzyłem w to co widzę więc podszedłem bliżej i dałem mu w mordę za moją kochaną młodszą siostrzyczkę- powiedział. Słyszałam dumę ale i smutek w jego głosie.
-Dziękuje- powiedziałam- A teraz przepraszam muszę kończyć.
-Rozumiem. Kocham cię mała i nie martw się nie zasługiwał na ciebie! Pa!
-Pa też cię kocham-powiedziałam i się rozłączyłam
<Koniec rozmowy>
-Co się stało?- Zapytała mnie Katy
-Mój chło… chłopak mnie zdradził- powiedziawszy to zaczęłam jeszcze głośniej płakać.
-Co za świnia z niego! Daj mi swój telefon!-podałam telefon zdenerwowanej dziewczynie.
-Ale co ty chcesz zrobić?-zapytałam
-Musisz do niego zadzwonić i mu to wszystko wygarnąć i z nim zerwać!- Na początku nie chciałam do niego dzwonić ale ona miała racje nie mogę tego tak zostawić. Nie wieże że byłam z nim prawie 2 lata. Przestałam płakać, wzięłam telefon i wykręciłam jego numer.
<Rozmowa z Tomkiem>
-Cześć skarbie co u ciebie?-powiedział
-Mam nadzieje, że dobrze ci się układa z Karolina- powiedziałam
-Co ale o co ci chodzi?- zapytał zdziwiony
-O to że już nie jesteśmy razem bo jesteś zwykłym dupkiem i nie dzwoń więcej do mnie! Żałuje że cię w ogóle poznałam! I to również się tyczy mojej pseudo przyjaciółki! -wykrzyknęłam i się rozłączyłam.
<Koniec rozmowy>
-Bardzo dobrze zrobiłaś. Może zablokuj te dwa numery żeby nie mogli się do ciebie dodzwonić- zaproponowała
-Dobry pomysł mam nadzieje że więcej nie usłyszę głosu togo dupka i tej kurwy- mówiąc to znowu miałam łzy w oczach to bardzo bolała że dwójka tak bliskich mi osób tak bardzo mnie zraniła. Cały mój świat został zniszczony przez dwójkę ludzi którzy kiedyś dla mnie coś znaczyły.

_______________________________________
No to dodałam 1 rozdział mam nadzieje, że się wam spodoba. Mam do was ogromną prośbę jak już to czytać to skomentujcie żebym wiedziała czy wam się podoba czy nie xx

5 komentarzy:

  1. no podoba i to jak! Dawaj Natka więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Dajesz mi info już od dłuższego czasu, a ja nigdy nie miałam czasu, żeby tu zerknąć. A więc zaczynam twoje opowiadanie :) Mam spooooooro do nadrobienia, ale będę się starała wszystko przeczytać, skomentować i być na bieżąco :) Co do rozdziału to trochę tu było powtórzeń, ale to pierwszy, więc się nie czepiam ;) Czytam następne i zapraszam do siebie http://ja-studentka.blogspot.com/
    @Ola143Cody

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebisty rozdział i czekam na 2 rozdział :P

    OdpowiedzUsuń
  4. zaczynam dopiero czytać, ale już mi się podoba :) zapraszam do mnie (nowy blog) http://www.maddiefriendsonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń