niedziela, 16 grudnia 2012

Rozdział 50 "Błędy"


*Oczami Harrego*

Ale ja jestem głupi! Nie dość że zniszczyłem swój związek to i związek swojego przyjaciela. Nawet jeśli coś czuje do Vero powinienem zamknąć jadaczkę a nie pierdolić farmazony. Tak naprawdę nie wiem co się ze mną dzieje. Kocham Anie, naprawdę ją kocham, a Weronika to… to chyba... tylko zauroczenie. Ja już sam nie rozumiem swoich uczuć, gubię się w nich. Myślę że muszę naprawić to co było pomiędzy mną a Ann. 
-Li pomógł byś mi?- spytałem.
-Zależy w czym- stwierdził.
-W naprawieniu błędu. 
-Mam nadzieję, że wreszcie zmądrzałeś. 
-Tak, raczej tak. 

*Oczami Vero*

Staliśmy na wzgórzu patrząc na oświetlony Londyn. Księżyc był już wysoko na niebie. Spojrzałam na twarz mojego ukochanego, była jeszcze piękniejsza w tym świetle. 
-Co mi się tak przyglądasz księżniczko?- spytał.
-Patrzę na mojego księcia- odparłam z uśmiechem. 
-Wiesz co sobie uświadomiłem kiedy tu siedziałem?- wyszeptał mi do ucha.  
-Co?- zapytałam spoglądając w jego oczy.
-To że nie wyobrażam sobie życia bez ciebie.
-Cieszy mnie to- powiedziałam i spojrzałam ponownie na miasto z poważną miną. Kontem oka zauważyła że trochę posmutniał.- Ja bez ciebie też i już się nie obrażaj- dodałam i pocałowałam go w policzek. On jednak nie dał mi się odsunąć i wpił się w moje usta.
-Tak lepiej- powiedział kiedy się od siebie oderwaliśmy. Odwróciłam się do niego przodem a on przyciągnął moje biodra do swoich. Patrzyłam w jego czekoladowe oczy a on w moje.
-Jesteś tak piękna- powiedział delikatnie dotykając dłonią mojego policzka. Zbliżyłam swoje wargi do jego.
-A ty taki seksowny- wyszeptała i ponownie się pocałowaliśmy lecz tym razem zdecydowanie namiętniej. Podniósł mnie do góry a ja oplotłam go nogami w pasie nadal nie odrywając się od siebie. Po chwili Zayn położył mnie na masce samochodu jeżdżąc swoimi dłońmi po moim ciele.
-Kocham cię- powiedział gdy oderwaliśmy się na chwilę od siebie. 
-Ja ciebie też, nawet nie wiesz jak bardzo- odparłam.
-Chodźmy do domu.
-Ale może do mnie bo wież chłopcy- powiedziałam lekko przygryzając wargę. 
-A u ciebie Kacper.
-Ale Kacper potem nie będzie krzyczał na cały dom, że się pieprzyliśmy- stwierdziła. 
-No fakt- uśmiechnął się zawadiacko i postawił mnie na ziemi. Otworzył mi drzwi, pomógł wsiąść i po chwili jechaliśmy już do mnie. O dziwo gdy weszliśmy do mieszkania nikogo tam nie było, pewnie poszedł na melanż. Znów powróciliśmy do całowania. Po drodze pozbywaliśmy się swoich ubrań więc gdy dotarliśmy do mojego pokoju byliśmy już całkiem nadzy. 

*Oczami Niny*

Na podłodze rozsypane były płatki róż a drogę oświetlały wszędzie porozstawiane świece. To było naprawdę piękne. Z ciekawości poszłam wyznaczoną trasą. Dotarłam do sypialni. Na łóżku leżało pudełko na którym było napisane "OTWÓRZ MNIE!". Jak się okazało w środku znalazłam kostium kąpielowy i karteczkę od Niallera w której napisał bym to założyła i weszła na dach. Zastanowiło mnie to ponieważ jeszcze nigdy tam nie byłam bo za każdym razem Niall mówił żebym jeszcze poczekała. Przebrałam się szybko i poszłam w wyznaczonym kierunku. Gdy tam dotarłam zobaczyłam mnóstwo kwiatów i jacuzzi przy którym stał mój chłopak. 
-Witaj kochanie- powiedział i pocałował mnie w nos uśmiechając się. 
-Hej- odparłam delikatnie się uśmiechając. 
-Chodź- powiedział biorąc mnie za rękę.- Czas się wreszcie zrelaksować- dodał. Weszliśmy do jacuzzi, usiadłam pomiędzy nogami blondyna opierając się o jego klatkę piersiową. 
-Mam nadzieje że się pogodzili- stwierdziłam.
-Na pewno, oni nie potrafią bez siebie normalnie funkcjonować.
-Ale martwi mnie co z Harrym i Ann. 
-Kocie ty za dużo martwisz się o innych. 
-To są nasi przyjaciele i chyba to dobrze, że się o nich boję. Chcę żeby byli szczęśliwi- powiedziałam smutno. Odwróciłam się do niego i usiadłam na jego kolanach okrakiem. 
-Oj słoneczko troszczyć się o innych będziesz później, teraz jesteśmy tu tylko my dwoje- powiedział trzymając moją twarz w swoich dłoniach i patrząc mi głęboko w oczy. -W tym momencie liczymy się tylko MY.- Na stoliku obok stały truskawki, szampan, bita śmietana i czekolada w płynie w której zanurzyłam palec i umazałam nos Niallera.-Ops chyba się ubrudziłem- stwierdził.
-Chyba dam radę coś na to poradzić- odparłam i zlizałam czekoladę, a on słodko się uśmiechnął lekko marszcząc nosek.- Ta czekolada jest prawie tak słodka jak ty- powiedziałam a Niall chyba się troszkę zawstydził. Chłopak podał mi alkohol, po wypiciu odstawiliśmy kieliszki s powrotem na stół. 
-Zrobię ci masaż- zaproponował. Przystałam na tę propozycję i odwróciłam się do niego plecami, a on delikatnie zaczął je masować.- To będzie nam przeszkadzało- stwierdził i rozwiązał mi górę od stroju. 
-Mój świntuszek- zaśmiałam się i pocałowałam go. Przez pewien czas nie przerywał masowania.-
-Plecy wymasowane ale inne części twojego ciał jeszcze czekają- wiedział poruszając zabawnie brwiami. 
-Skoro tak myślisz- powiedziałam odwracając się do niego przodem.
-Kochanie ja nie myślę ja to wiem- powiedział uśmiechając się.- Myślę że tę część masażu dokończymy w sypialni. 
-Też tak myślę- powiedziałam. Chłopak wyszedł z jacuzzi jednak gdy chciałam już iść on wziął mnie na ręce i niósł do sypialni. Kiedy schodziliśmy ze schodów on się pośliznął i zjechaliśmy z nich. Na chwilę zamarłam ponieważ nie wiedziałam czy nic sobie nie zrobił ale po chwili wybuchłam śmiechem.- Moja niezdara- powiedziałam a on się zaczerwienił ze wstydu.-Ale i tak cię kocham- dodałam.
-To bardzo się cieszę- powiedział biorąc mnie s powrotem na ręce. 
-Niall postaw mnie bo się znowu wywalimy.
-Nie wywalimy, a nawet jeśli to przynajmniej razem- stwierdził i pocałował mnie w zagłębienie pod obojczykiem. Zaczęłam się bawić jego włosami, a on zamruczał z zadowolenia. 


______________________________________


Siemano! Mam nadzieję że rozdział się podobał! Komentujcie!!!! Dziękuję za ponad 10000 wyświetleń, jesteście wspaniali!

18 komentarzy:

  1. AAAA SZAŁ! Dawaj dalej Nati <3

    OdpowiedzUsuń
  2. rozbrajający rozdział <3 tak harry jesteś głupi c:
    "Myślę że tę część masażu dokończymy w sypialni. "
    SIKAMSIKAMSIAKMSIAKM wiem, że nie powinna, ale ta wypowiedź mnie mega rozbawiła, bo takie niby 'romantyczny klimat' , a zgina czasoprzestrzeń C: dawaj następny (;

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam za spam.
    na blogu http://beautiful-famous-and-rich.blogspot.com/ pojawił się nowy rozdział z perspektywy Jenny. Czy wreszcie ona i jej najlepszy przyjaciel zostaną parą? A może jednak nie? Wszystkiego dowiecie się w rozdziale.
    +wraz z Lolą założyłyśmy prywatnego bloga, w którym opisujemy swoje życie. Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś o nas wystarczy wejść na bloga http://just-williams.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny rozdział :D czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam przeprazam że spamuje ale sama wiesz jak trudno początkujoncym znaleźć czytających :)
    Chciałabym Cię serdecznie zaprosić na mojego bloga na którym pojawiać się będą imaginy jak i całe opowiadanie.

    http://asiula1d.blogspot.com/ <-- Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam dopiero od dzisiaj i się zakochałam *.*
    Szybko następny !
    + zapraszam na imaginy : www.mojawyobrazniao1d.bblogspot.com
    ++ zapraszam na nowo powstałe opowiadanie : www.believe-in-magic-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Końcówka taka piękna <333 A ten tekst Niall'a o spadaniu razem piękny *-* Aww <333 :D
    Kocham tego bloga i cb również :D
    Cały ten rozdział taki romantyczny ... Oprócz początku, ale go pomińmy :P
    Rozdział jest rewelacyjny ! WIęcej takich ;)
    Czekam na nn z niecierpliwościom :D
    Ściskam, całuje i życze weny ;)
    http://milosc-niejedno-ma-imie.blogspot.com/ <-- Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, świetny ! Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ! Czekam na następny ! :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://asiula1d.blogspot.com/ pojawił się nowy rozdział zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ‘-To twoja dziewczyna? – Odezwałam się po raz pierwszy robiąc charakterystyczną minę zdziwienia, po czym wybuchłam niekontrolowanym śmiechem’
    Serdecznie zapraszam na trzecie rozdział na blogu Last years event, było by mi bardzo miło gdybyś oceniła moją pracę, bo każda dobra opinia wywołuje na mojej twarzy gigantyczny uśmiech, a zła nakłania do poprawy (; mam nadzieję, że będzie się dobrze czytać i życzę wesołych świąt! Pozdrawiam cieplutko (;
    www.lastyearwithlou.blogspot.com

    przepraszam za spam :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie no rozdział superrrrrrr. Już chcę kolejny, nie mogę się doczekać. Dawaj szybko ♥
    DŻELA

    OdpowiedzUsuń
  13. http://foundthedestination.blogspot.com/
    zapraszam . :)
    + pojawił się prolog na nowym opowiadaniu...
    http://newcitynewlifestory.blogspot.com/
    pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, Świetnie, Świetnie .! czekam na następny rozdział!!!!

    Zaczynam pisać opowiadanie, fajnie gdybyś wpadła i oceniała : ) www.iisophiie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog ! zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń