wtorek, 20 listopada 2012

libster award

Siemano!! Zostałam nominowana do "libster award". Zasady zabawy:
Nominacja ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

mockingjay. 

Bardzo dziękuję za nominacje!! <3


1.  W jakim gronie i jak zazwyczaj spędzasz święta?
Święta spędzam zawsze z rodziną. Mama, tata, brat, babcie, dziadkowie, ciocia, wujek i kuzyn :D

2. Kim są twoi idole i dlaczego według Ciebie zasługują na takie miano?
Moimi idolami są chłopcy z One Direction. Jednym z powodów jest to że pokazują iż mimo swej sławy zostają sobą. Zawsze starają się znaleźć czas dla swoich fanów. 

3. Co lub kto inspiruje Cię do pisania/prowadzenia bloga?
Moją inspiracją są osoby które mówią że podoba im się co piszę i moje przyjaciółki <3

4. Czy zbierasz jakieś wycinki z gazet? Jeśli tak, to jak wiele ich masz i z kim/z czym?
Nie, nie zbieram.

5. Twoja ulubiona płyta, którą posiadasz?
One Direction- Up All Night 

6. Jacy ludzie sprawiają, że tracisz nerwy?
Ludzie którzy są fałszywi, wypowiadający się na tematy o których nie mają zielonego pojęcia, rasiści.

7. Czym się interesujesz?
Głównie muzyką lubię też czytać blogi :D

8. Czy masz jakieś zajęcia dodatkowe w szkole, na które uwielbiasz chodzić? Jeśli tak, jakie to są i dlaczego akurat one?
Nie

9. Czy często startujesz w konkursach szkolnych oraz pozaszkolnych?
Nigdy.

10. Jaką tapetę masz w telefonie oraz dzwonek? :)
Na tapecie mam Nialla Horana a na dzwonku One Direction-Fresh Prince Of Bel Air

11. Jaka jest piosenka, której musisz słuchać codziennie?
One Direction- They Don't Know About us


Blogi które nominuje:


Pytania do autorek powyższych blogów:
1.Jaki jest twój ulubiony film?
2.Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
3.Kto jest twoim idolem i dlaczego?
4.Kiedy się urodziłaś?
5.Jakich ludzi nie lubisz?
6.Jakie masz marzenie?
7.Opisz siebie w 3 słowach.
8.Ulubiony członek One Direction?
9.Ulubione miasto?
10.Ulubiony kraj?
11.Kim chcesz zostać w przyszłości? 

6 komentarzy:

  1. Cześć! Na moim blogu pojawił się nowy rozdział, na który serdecznie zapraszam :)

    http://timeforustobecomeone.blogspot.com/2012/11/15-lost-in-background-of-blue.html

    Z góry przepraszam za spam i mam nadzieję, że zostawisz coś po sobie w formie komentarza x

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moim blogu pojawił się nowy rozdział, który mam nadzieję, że Ci się spodoba!

    http://timeforustobecomeone.blogspot.com/2012/11/16-i-can-almost-guarantee-you-itll-get.html

    Na szczerą opinię czekam w formie komentarza :) Z góry przepraszam za spam xx

    OdpowiedzUsuń
  3. nie tworzę na swoim blogu innego postu więc odpowiem na twoje pytania tutaj :
    1. mam wiele ulubionych filmów i nie potrafię wybrać jednego.
    2. nie mam ulubionej piosenek, z wieloma się utożsamiam.
    3. kocham one direction, ale bardzo cenie jako muzyków Eda Sheerana, Adele i Emelie Sandie, gdyż tworzą mądre, wzruszające teksty, które sprawiają, że płaczę zawsze gdy ich słucham
    4. 7 czerwiec 97
    5. takich którzy oceniają mnie z plotek
    6. by mój dziadek żył wiecznie
    7. pyskata, malutka, słodziutka
    8. Niall
    9. Londyn
    10. Wielka brytania
    11. psychiatra
    + "W milczeniu przyglądaliśmy się sobie aż w końcu nasze usta spotkały się. Sama nie wiem jak to się stało, ale powiem szczerze, że podoba mi się to. [...] Ta chwila jest wspaniała i mogłaby trwać wiecznie. Tylko jest jeden problem…" jeśli chcesz wiedzieć co wydarzy się w dalszym rozdziale Jenny to zapraszam na blog http://beautiful-famous-and-rich.blogspot.com/, w którym wszystko jest opisane. Ogłosiłyśmy także konkurs, w którym każdy ma szanse wygrać. Zapraszam - jenny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. "Mimo wiosny, zimny powiew wiatru otulał moje policzki nie dając mi zapomnieć o ponurej pogodzie w Wielkiej Brytanii. Rozmyślałam o tym co teraz robią moi rodzice, czy próbują mnie szukać lub może znów urządzają sobie kolejną awanturę, zapominając o swojej jedynej córce, która jest tysiące kilometrów od nich. Obstawiam to drugie."
    jeśli chcesz dowiedzieć się o co chodzi i zagłębić się w historię nastoletniej Danielle Howard, która nie obejdzie się bez miłości to zapraszam do mnie na pierwszy rozdział http://smak-francuskiej-milosci.blogspot.com/ . będzie mi niezmiernie miło jeśli zdecydujesz się kliknąć w link i przeczytać te parę zdań, które wypłynęły z mojego serca oraz szczerze skomentować.:)

    bardzo przepraszam na spam, mam nadzieję, że nie uraziłam Cię w tym xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny raz zostałaś nominowana do Liebster Award :) Więcej na http://onedirectionthexfactor2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie zapraszam na ostateczne zakończenie mojego bloga. Mam nadzieję, że przeczytasz również moją 'końcową informację' do was i spełnisz moją ostatnią prośbę.

    http://timeforustobecomeone.blogspot.com/2012/11/epilog.html

    Oczywiście nie poddaje się w pisaniu i mam nadzieję, że staniesz się czytelniczką mojego nowego bloga, którego link zamieszczam poniżej :)

    http://pro-publico-bono-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń