wtorek, 2 października 2012

Rozdział 35 "Prośba"


*Oczami Vero*
Nie miałam pojęcia co się z nim dzieje. Dawno nie widziałam go tak zdenerwowanego. To było naprawdę podejrzane.
-Ej coś się stało?- spytałam gdy przez dłuższy czas się nie odzywał.
-No bo ty za tydzień przecież wracasz do Polski i nie wiem jak to będzie- a więc to o to chodzi.-Nie wiem co planujesz, nie chcę żebyś wyjeżdżała.
-Ja też tego nie chcę ale co mam zrobić?- pytałam.
-Przeprowadź się do Londynu- wyszeptał. Myślał chyba że tego nie usłyszałam więc dodał- Nie wiem.
-Rozmawiałam dzisiaj o tym z Niną i …
-I co?- zapytał z nadzieją w oczach.
-Bardzo chciała bym przenieść się do UK ale nie wiem co zrobić ze studiami.
-Przecież możesz studiować w Anglii.
-Teoretycznie tak- Nagle zaczął klękać a ja patrzyłam na niego wielkimi oczami.- Co ty robisz?- spytałam. Wziął mnie za ręce i patrzył głęboko w oczy.
-Weronika błagam cię zostań ze mną!
-Zayn nie wygłupiaj się! Wstawaj z tej ziemi!
-Nie dopóki mi nie obiecasz mi że mnie nie zostawisz!
-Głupku wstawaj szybko bo ja cię nigdy nie zostawię chyba że będziesz miał mnie dość!
-Ja? Ciebie? Nigdy!- krzyknął i wziął mnie na ręce i zaczął kręcić w koło. Nie wiem co zrobić wbrew wszystkiemu kocham Polskę ale moje serce należy do UK. Nie wiem co będzie mnie bardziej bolało rozłąka z moim ukochanym czy z rodziną. Myślę jednak że… to bez niego nie potrafię żyć. Zrobię wszystko żeby się przenieść do Londynu, dla niego. Na razie nie będę mu nic mówiła bo nie wiem co z tego wyjdzie. Usiedliśmy na piasku i wpatrywaliśmy się w horyzont. Nagle zaczął dzwonić mój telefon. Spojrzałam na wyświetlacz, dzwoniła moja siostra. 
*Rozmowa z Paulą <siostra Vero>*
-Siema siostra- odezwała się. Tak dawno nie słyszałam jej głosu, brakowało mi go.
-Siemanko- odparłam.
-No miło mi że dowiedziałam się iż moja młodsza siostrzyczka ma chłopaka- powiedziała a mnie zatkało.
-Skąd wiesz?
-No pomyślmy? Może z tond że po necie krąży ful waszych zdjęć i w dodatku akcja z Ryanem. Kiedyś mówiłyśmy sobie o wszystkim.
-Wiem przepraszam ale tyle ostatnio się działo że nie miałam czasu na nic.
-No dobra wybaczam ci- powiedziała i zaczęła się śmiać.
-Ale ta akcja z Ryanem była jakieś- spojrzałam na zegarek była już 18:21, wow jak długo my już tu siedzimy.- 3-4 godziny temu.
-Tak? A co zamierzasz?- spytała.
-Myślę nad przeprowadzką do Anglii.
-Wiesz że mama będzie niepocieszona.
-No cóż będzie musiała się z tym pogodzić. Powiedz wszystkim że ich kocham. Muszę już kończyć pa, ciebie też kocham.
-Pa, ciebie też mała.
*Koniec rozmowy*
-Z kim rozmawiałaś?- zapytał a ja odetchnęłam z ulgą bo przestraszyłam się że dowiedział się o moich planach a raczej niespodziance. 
-Z moją siostrą.
-O coś się stało?
-Nie tylko obraziła się na mnie że nie powiedziałam że jestem z tobą- powiedziałam i pocałowałam go.
-Wstydziłaś się mnie?- powiedział wydymając dolną wargę co sprawiło iż nie mogłam przestać się śmiać bo wyglądał naprawdę komicznie.- I jeszcze się ze mnie śmiejesz? Nie wybaczę ci tego- zwinnym ruchem wziął mnie na ręce i pobiegł w stronę wody.
-ZAYN BŁAGAM NIE!!!
-Misiu trzeba było ze mną nie zadzierać!
-Ok mój błąd- przyznałam, on wybuchnął zaraźliwym śmiechem.
-Oj twój, twój- powiedział gdy byliśmy już w wodzie.
*Oczami Nialla*
-Kochanie idziemy dziś na jakąś imprezę?- spytałem.- Wiesz to ostatni wieczór w LA może uczcimy to?
-Dobry pomysł ale gdzie możemy iść?
-Tyle tu klubów że na pewno coś się znajdzie!
-Dzwonimy do reszty?-dopytywała.
-Jasne- po jakimś czasie byliśmy już umówieni ze wszystkimi w holu na dole.
-Mamy tylko godzinę więc idę się przygotowywać- zapowiedziała idąc do łazienki.
-To ja zrobię Twitcam'a - powiedziałem i otworzyłem laptopa, szybko wpisałem adres strony i udostępniłem na tt. Zacząłem odpowiadać na pytania fanów. Poprosili mnie żebym im coś zagrał więc wziąłem gitarę i zacząłem na niej grać i śpiewać. Mnóstwo osób pisało mi że kocha mój głos. Mimo iż słyszałem to wiele razy nadal sprawiało mi to przyjemność. 
____________________________

Kolejny rozdział ! Mam nadzieję że się spodoba! Przepraszam że taki krótki! Zapraszam do czytania i komentowania! 

4 komentarze:

  1. Super niech Weronika zostanie z UK czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam z góry za spam, ale na moim blogu pojawił się nowy rozdział, z lekkim opóźnieniem, ale dodałam :) Serdecznie zapraszam <3

    http://timeforustobecomeone.blogspot.com/2012/10/o7-i-imagine-colors-would-all-run.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny :) Rozwijaj się Natka i czekam na kolejny :D
    A poza tym zapraszam do mnie ;) http://4friendsw-wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, że teraz piszesz dużo lepiej niż na początku? :) Jest naprawdę dobrze! No i podoba mi się! ^^ Czytam dalej!
    @Ola143Cody

    OdpowiedzUsuń