wtorek, 12 czerwca 2012

Rozdział 10 "1/5 One Direction"


-A mógł bym najpierw coś zjeść?- popatrzył na mnie jak kot ze Shreka. Zaczęłam się śmiać.
-No jasne moja lodówka jest do twojej dyspozycji a ja w tym czasie pójdę się umyć-powiedziałam.
-Ok.- odpowiedział mi uśmiechem. No tak Niall wiecznie głodny, pomyślałam i poszłam do łazienki. Wzięłam szybki prysznic, zmyłam makijaż i wróciłam do Niallera.
-Najadłeś się?
-Tak.
-To choć pokaże ci gdzie będziesz spał- pociągnęłam go za rękę w stronę jednego z pokoi gościnnych.
-Wow ale ładny- powiedział gdy weszliśmy do pokoju.
-Cieszę się, że ci się podoba. To ty się tu rozgość a ja pójdę do siebie.- Już miałam wychodzić z pomieszczenia kiedy on złapał mnie za ramie i odwrócił do siebie.
-Nie tak szybko- powiedział po czym złożył na mych ustach kolejny pocałunek.- Teraz możesz iść.
-Do zobaczenia jutro-uśmiechnęłam się i wyszłam. Kiedy weszłam do sypialni położyłam się na łóżku, zaczęłam rozmyślać. O mnie, o Niallu, o tym co jest pomiędzy nami. Zastanawiało mnie to czy my jesteśmy ze sobą oficjalnie czy nie. Po jakimś czasie usnęłam. Obudziłam się dosyć wcześnie bo o 9. Dostała Smsa od Vero "wylatuję" Wstałam, umyłam się i lekko pomalowałam. Poszłam do kuchni chcąc zrobić śniadanie jednak gdy otworzyłam lodówkę stwierdziłam, że muszę iść na zakupy. Po wczorajszej wyżerce Niallera zostało mi jedynie masełko. Napisałam mu krótki liścik, żeby się nie martwił jak się obudzi a mnie nie będzie w domu, który powiesiłam w kuchni.
Po wykonaniu tej czynności szybkim krokiem ruszyłam do sklepu. Pojechałam samochodem bo stwierdziłam, że zrobię większe zakupy. Starałam się jak najszybciej wybierać potrzebne produkty. Gdy wróciłam do domu Niall już nie spał.
-Cześć-powiedziałam uśmiechnięta.
-Cześć, daj mi te rzeczy.
-Z tymi sobie poradzę. W samochodzie są jeszcze dwie reklamówki z piciem, mógł byś po nie iść?- zapytałam.
-Jasne tylko daj mi kluczyki.- wyjęłam je z kieszeni i rzuciłam mu. Chłopak szybkim krokiem wyszedł z apartamentu. W tym czasie zabrałam się do robienia śniadania. Postanowiłam zrobić naleśniki gdy zaczynałam smażenie Niall wrócił z reklamówkami.
-Jesteś kochany!- powiedziałam i go przytuliłam.
-Coś mi się z to należy!- mówi wskazując na policzek. Dałam mu w niego buziaka.
-Wracam do smażenia bo nie będzie śniadania!- Jak zwykle głodny, pomyślałam i powróciłam do mojego zajęcia. Po chwili jedzenie było gotowe więc zabraliśmy się do konsumpcji.
-Mmmmm pyszne!-powiedział Nialler.-Świetnie gotujesz!
-Dziękuje- po chwili zbliżył się i dał mi całusa.- Dobra zbieramy się bo Weronika zaraz będzie na lotnisku.
-Ok tylko poczekajmy chwilę bo Lou ma mi przywieść rzeczy do przebrania.
-Spoko.-po chwili Niall dostał Smsa i wyszedł. Jednak szybko wrócił i poszedł do łazienki się przebrać.
-Możemy już iść- Jak zwykle o tej porze w Londynie padał deszcz więc zabrałam kurtkę i wyszliśmy. Droga na lotnisko minęła błyskawicznie. Byliśmy na miejscu 11:50.
-Zaraz powinna być- powiedziałam i poszliśmy w kierunku budynku.-Vero!!- Krzyknęłam i do niej podbiegłam.- Jak ja się cieszę, że już jesteś- powiedziałam ze łzami w oczach.
-Nie płacz głupia bo ja się rozpłaczę!- przytuliłyśmy się do siebie i stałyśmy tak przez chwilę kiedy się od siebie oderwałyśmy podszedł do nas Niall. Weronika wyglądała na zdziwioną.- O Mój Boże!
-To o nim ci mówiłam przez telefon.-Mówiłam przytulając się do chłopaka.
-Ale jak? Gdzie? Kiedy się poznaliście?-Zaczęła się pytać.
-Jakiś czas temu Katy zabrała ją na nasz koncert. Prawdę mówiąc uratowała nam życie, tym że potrafi tańczyć. Jedna z tancerek akurat ta, która tańczyła przy mnie, skręciła kostkę przed występem -Uśmiechnął się do mnie.-Wtedy się poznaliśmy.
-A jak Katy was poznała?
-Aaaa bo ty jeszcze nie wiesz!-powiedziałam - Katy jest z Joshem, perkusistą zespołu. Ale kiedy poszłyśmy na koncert ona też jeszcze nie znała chłopaków.
-Tak Katy też wtedy pierwszy raz widziałem.
-No to poznałaś 1/5 One Direction teraz czas na resztę.


_________________________
No to leci kolejny rozdział. Mam nadzieje, że udany mi się nawet podoba mam nadzieję że nie tylko mnie! Zapraszam do czytania i komentowania! :D xx

4 komentarze:

  1. o boże, natalia dawaj dalej bo się wkręciłam , chce tego Zayna ponownie poznać no! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja chce poznac VERO! hehehe bo my sie nie znamy. xx moja powyzej podpisana przyjaciolko, ktorej nie znam <3 <3 kckckc

    OdpowiedzUsuń
  3. :D nie mogę się doczekać, kiedy pozna Zayna, więc czytam szybciutko kolejny!!!! :D
    @Ola143Cody

    OdpowiedzUsuń