poniedziałek, 18 czerwca 2012

Rozdział 13 "Film"


Na kanapie siedział Josh który trzymał Katy na kolanach obok nich siedział Harry z Ann, ta dwójka siedziała bardzo blisko siebie. Na drugiej kanapie siedzieli Vero, Zayn, Liam, Lou. Niall rozsiadł się na fotelu.
-Chodź- powiedział z otwartymi ramionami. Podeszłam do niego usiadłam mu na kolanach i się w niego wtuliłam.- Musimy wam coś powiedzieć-On spojrzał na mnie a ja skinęłam głową.-Na pewno już to zauważyliście ale chcieliśmy powiedzieć to już oficjalnie- wszyscy patrzyli na nas z uśmiechami które odwzajemnialiśmy.
-Jesteśmy parą- oznajmiłam.
-Tak zauważyliśmy ale miło nam, że to powiedzieliście i gratulujemy- powiedział Josh.
-Oooo nasz blondas wreszcie znalazł miłość swojego życia?- zapytał Lou.
-Tak sądzę- mówił patrząc mi głęboko w oczy.
Zbliżyłam swoje wargi do jego i wyszeptałam- kocham cię!- i wpiłam się w jego usta. Przyjaciele obserwowali nas z uśmiechem.
-Wreszcie nasz Nialler będzie szczęśliwy- stwierdził Liam.
-Ja też cię kocham- odparł kiedy się od siebie oderwaliśmy. Blondas mocno mnie przytulił.- To co oglądamy?
-Sylwester w Nowym Jorku- odparła Katy.
-Fajnie, za jakąś godzinę będzie pizza- powiedziałam a po czym Zayn wcisnął play na polocie i zaczęliśmy oglądać. Po pewnym czasie ktoś zadzwonił do drzwi.
-Żarełko!!- zawołał Niall.
-Pójdę otworzyć- powiedziałam i wstałam.
- Idę z tobą- stwierdził wstając z fotela i chwytając mnie za rękę.
-Ok- poszliśmy odebrać jedzenie, chciałam zapłacić ale blondyn był szybszy.
-Nie wygłupiaj się przecież jesteście u mnie, masz- chciałam mu oddać pieniądze kiedy już zamknęłam drzwi.
-Kochanie nie wygłupiaj się przecież to tylko pizza- wskazała na stos pudełek które trzymał w ręku.
-Już dobrze, już dobrze chodźmy- powiedziałam i dałam mu całusa w policzek. Weszliśmy do pokoju w którym siedzieli przyjaciele zapatrzeni w film. Nialler postawił jedzenie na ławie i poszedł po talerze a ja po szklanki i picie.
-Nina! Niall! Szybko bo stracicie cały film!- krzyknęła Vero.
-Już idziemy- powiedziałam i ruszyliśmy do reszty. Usiedliśmy i zaczęliśmy pałaszować w między czasie  oglądając. V i Zayn bardzo dużo ze sobą rozmawiali. Obejrzeliśmy jeszcze jeden film i zorientowaliśmy się że jest 16.
-To ja i Vero pójdziemy się przygotować a potem podwiozę Ann i Katy do domu żeby się przygotowały.
-W takim razie my będziemy się zbierać- powiedział Lou.
-Przyjadę tu i zabiorę was do klubu- poinformował nas mój blondas.- Jedziemy do tego co po koncercie?!
-Tak- odparł Harry. Nialler obrócił moją twarz w jego stronę i pocałował mnie delikatnie.
-Jak ja to kocham- powiedziałam z uśmiechem. Chłopcy przytulili nas i wyszli. Zostały tylko dziewczyny.
-Jezu jak wy słodko razem wyglądacie!- krzyknęły jednocześnie.
-Hahha jakie wy zgodne!- odparłam.
-W takiej sprawie trudno nie być zgodnym- powiedziała Ann.
-Dobra, dobra już się nie podlizujcie tylko pomóżcie mi coś wybrać na imprezę.
-Dobra ale potem pomożecie mi- zastrzegła Vero.
-Ok- odparły Anka i Katy.
________________
Siema! Kolejny rozdział! Jak wam się podobał?Mam nadzieje że bardzo! Piszcie w komentarzach! Miłego czytania! :D xx

5 komentarzy: