piątek, 1 czerwca 2012

Rozdział 3 "Koncert"


-Chodźcie musicie kogoś poznać!- chłopak objął w pasie a ona wzięła mnie pod rękę. Josh z Katy weszli do jakiegoś pokoju a ja za nimi. W pokoju siedziało całe One Direction.-Chłopcy poznajcie się. To jest Katy moja dziewczyna a to Nina jej przyjaciółka.-Każdy z nich podszedł, przedstawił się i przytulił. Trochę mnie to zdziwiło. Gdy podszedł do mnie Niall to poczułam się jakoś inaczej. Nagle do pokoju wbiegł ich menadżer.
-Mamy problem jedna z tancerek skręciła sobie kostkę i nie może tańczyć a potrzebujemy 5 a nie 4- facet był naprawdę zdenerwowany.-skąd ja teraz wezmę dobrze tańczącą dziewczynę?!
-Może Nina zatańczy- zaproponowała Katy.-Przecież tańczyłaś w Polsce przez parę lat.
-No niby tak ale…-nie mogłam dokończyć bo przerwał mi Niall
-Błagam cię zatańcz-powiedział ze słodką minką
-Ok ale ostrzegam, że nie wiem czy dam radę-nagle mężczyzna który był naprawdę szczęśliwy.
-To choć musisz zapoznać się z układem i się przygotować-powiedział i pociągną mnie za rękę. Zaprowadził do jakiejś Sali.
-Dziewczyny to jest Nina zastąpi Marry bo skręciła kostkę. Musicie jej pomóc zapoznać się z układem-powiedział menadżer i wyszedł. Jedna z dziewczyn podeszła do mnie.
-Cześć jestem Anka a to są Riki, Alex, Emily- mówiła po kolei wskazując na dziewczyny.
-Cześć miło mi was poznać-powiedziałam z uśmiechem-musimy się chyba wziąć do pracy żebym mogła wam pomóc.
-Ok a jak to się w ogóle stało że ją zastępujesz?-zapytała Ania
-Moja kochana przyjaciółka Katy mnie wrobiła.
-To ta dziewczyna która chodzi z Joshem?-spytała Emyli
-Tak-odpowiedziałam. Jednak informacje o ich związku rozprzestrzeniają się jeszcze szybciej niż myślała Katy. Wzięłyśmy się do pracy jak się okazało każda z nas tańczyła przy którymś z chłopaków. Ja miałam tańczyć przy Niallu. W duchu ucieszyłam się z tej wiadomości choć nie jestem jeszcze pewna dlaczego. Choreografia nie była trudna, na szczęście. Kiedy ja jeszcze ćwiczyłam dziewczyny poszły się przygotować. Kiedy tańczyłam zatracałam się w tym. Tak szczerze mówiąc kochałam tańczyć od dziecka ale musiałam z tego zrezygnować ze względu na szkołę . Moi rodzice uważali, że za dużo czasu spędzam na tańczeniu a za mało na uczeniu. Nagle usłyszałam jak ktoś klaszcze to był Niall, Josh i Katy.
-Widzę że choreografie opanowałaś do perfekcji- powiedział - jestem pełen podziwu że zrobiłaś to w tak krótkim czasie. 
-Dziękuje-odparłam lekko się zarumieniwszy
-Nina musisz się szybko przygotować bo zostało 10 minut- pospieszała mnie Katy. O boże jak to szybko zleciała
-Ale ja nawet nie wiem w co ja mam się przebrać-powiedziałam
-Spokojnie Paul już się wszystkim zajął. Rzeczy leżą w garderobie gdzie są dziewczyny. Choć zaprowadzę cię-powiedział Niall i wziął mnie pod rękę i poprowadził do innego pomieszczenia. Kiedy tam weszłam zobaczyłam już gotowe dziewczyny.
-Jej ale wy ładnie wyglądacie!
-Ja bym radziła ci się pospieszyć- zawołała Riki. Wzięłam swój strój i się w niego przebrałam. Pasował idealnie. Po chwili przyszła makijażystka i mnie umalowała. Nagle do pokoju zeszła Katy i stanęła jak wryta.-Co?- zapytałam
-Znam cię już od paru ładnych lat ale nigdy nie widziałam cię tak pięknie wyglądającej-powiedziała zszokowana dziewczyna. Rozbawiła mnie tym stwierdzeniem ale gdy spojrzałam w lustro tonie wierzyłam że to ja.-A tak naprawdę przyszłam bo chłopcy was mnie poprosili żebym was zawołała.-Poszyłyśmy do nich. Panowie siedzieli na kanapach i rozmawiali. Kiedy weszłyśmy nagle zrobiło się jakoś cicho
-Co?-zapytałyśmy równocześnie i zaczęłyśmy się śmiać.
-Pięknie wyglądacie-powiedział Harry. Kontem oka zobaczyłam, że Anka się zarumieniła. W czasie treningu gdy z nią rozmawiałam stwierdziłam iż podoba się jej się Hazza. Dowiedziałam się również  że pochodzi z Polski ale od wielu lat mieszka w Londynie. Kiedy z nią rozmawiałam czułam się jakbym znała ją od zawsze.
-Nie wiem jak my się skupimy na śpiewaniu!-powiedział Zayn.
-Dobra dziewczyny musimy już iść na scenę-zawołał Lou. Czekając za kulisami zaczęłam się trząść. Nagle poczułam że ktoś mnie obejmuje.
-Nie bój się będzie fajnie a poza tym widziałem jak tańczysz i wow-mówiąc to cały czas patrzył mi się w oczy.-Cieszę że będziesz tańczyła koło mnie-uśmiechnął się słodko. Chłopcy weszli na scenę jako pierwsi my weszłyśmy po jakiejś chwili. Nialler miał racje na scenie było cudownie. Kiedy koncert już się skończył panowie zaprosili nas do klubu. Riki, Alex i Emily nie mogły pójść z nami bo były już z kimś umówione. Szkoda ale każdy ma własne życie. Dziewczyny były naprawdę wspaniałe ale najlepiej dogadywałam się z Anką. Po paru minutach podjechaliśmy pod jakiś klub. Nie orientowałam się w nazwach bo dopiero się tam sprowadziłam ale wyglądał na ekskluzywny. Ochroniarz bez problemu nas wpuścił. Usiedliśmy w loży i zamówiliśmy drinki. Katy z Joshem cały czas się do siebie tulili i całowali. Jak tak na nich patrzyła to przypomniał mi się Tomek i w moich oczach pojawiły się łzy, starałam się to ukryć. Ja go tak kochałam a on okazał się taką świnią.
-Co się stało?- zapytał Niall
-Nic-szybko wytarłam łzę spływającą po moim policzku.
_______________________________________

Nowy rozdział i wciąż brak komentarzy proszę jeśli już tu wchodzicie to napiszcie czy wam się podoba!
xx

6 komentarzy:

  1. podoba i dawaj wiecej bo mi tu serducho wali, ze taka slawna jestem XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja czekam na dalszy rozwój zdarzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww... uroczy rozdział! Kilka przecinków, ale tak to to naprawdę fajny :)))
    @Ola143Cody

    OdpowiedzUsuń
  4. awww zajebisty rozdział i czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń