niedziela, 10 czerwca 2012

Rozdział 9 "Zayn & Vero"


Po paru minutach przyszła Ann z Harrym. Obydwoje cały czas się śmiali. Wystarczyła ta jedna rozmowa aby wszyscy zobaczyli że oni naprawdę do siebie pasują. Nawet nie zauważyliśmy kiedy była 20. Pewnie gdyby nie to, że mieliśmy ful jedzenia już dawno nas by tu nie było.
-Może chcesz pojechać do mnie?- Zapytałam Nialla.
-A ty do mnie.- Powiedział Hazza do Anki.
-A bardzo chętnie.- Odpowiedzieli równocześnie i wszyscy zaczęli się śmiać.
-A wy co robicie?- zwróciłam się do reszty.
-Ja jadę do domu.-Powiedział Zayn.
-Ja też.-Dodał Liam.
-I ja.- dorzucił Lou.
-A my jedziemy do mnie.-Powiedziała Katy.
-To może was podwiozę?- zaproponowałam.
-Właśnie miałam cię o to poprosić.-zaśmiała się.
-To już jedziemy?
-No tak  bo już jest dosyć późno.- Wstaliśmy, posprzątaliśmy po sobie i ruszyliśmy w stronę samochodu. Josh i jego dziewczyna usiedli na tylnej kanapie a Niall koło mnie. Odwiozłam ich do domu Katy i pojechałam z blondynem do mnie.
-No to jesteśmy.- Powiedziałam i wyszliśmy z auta. Weszliśmy do mieszkania.- Chcesz do coś do picia?- zapytałam.
-Masz sok pomarańczowy?
-Tak, dziś rano zrobiłam zakupy, wreszcie.-zaśmiałam się. Ja poszłam do kuchni a Nialler usiadł w salonie.- Mam do ciebie jedno pytanie, nie wiem czy będziesz umiał mi na nie odpowiedzieć.
-Pytaj.
-Czemy Zayn był taki smutny jak wspomniałam o Weronice?- pytałam gdy wchodziłam do salonu. Podałam mu szklankę i usiadłam koło niego na kanapie.
-Kilka lat temu jeszcze przed x-factorem poznał dziewczynę. Spotkał ją w tym samym parku do którego dzisiaj pojechaliśmy. Siedziała płacząc pod drzewem, podszedł do niej i zaczął z nią rozmawiać. Opowiedział mu o tym że chłopak ją bije i że go kocha ale i boi. O tym że następnego dnia będzie musiała wrócić do swojego kraju. Ona była z Polski tak jak ty i miała na imię Weronika. To pewnie dlatego Zayn posmutniał kiedy wspomniałaś o swojej przyjaciółce. Mulat tłumaczył jej żeby odeszła od niego jak najszybciej bo może to się źle dla niej skończyć. Na pożegnanie obiecała mu że to zrobi i więcej jej nie zobaczył. Mimo że rozmawiał z nią tylko jeden raz zakochał się w niej. Jego siostry mówią, że się bardzo zmienił od tamtego czasu. Myślę iż on nadal o niej myśli i ma nadzieję że go posłuchała.
-Właśnie coś sobie uświadomiłam.- Powiedziałam kiedy chłopak skończył.
-Co takiego?-Zapytał.
-Weronika kilka lat temu była z takim chłopakiem. W tamtym czasie widziałam ją kilka razy posiniaczoną ale ona mi cały czas mówiła, że się przewróciła albo walnęła. Poleciała do Londynu na wakacje, po nich poprosiła żebym z nią posła porozmawiać z Arturem. Kiedy powiedziała, że nie chce już z nią być on zaczął wyzywać ją od dziwek i ją uderzył. Dobrze, że z nią poszłam bo nie wiem czy by jej nie zabił gdyby mnie tam nie było. Ona wiedziała co się stanie gdy mu to powie. A ja byłam bardzo zdziwiona jego zachowaniem. Naprawdę dobrze udawał przed wszystkimi takiego kochanego chłopaka. Od tamtej pory nie była z żadnym chłopakiem. Wydaje mi się że ktoś znowu będzie dla niej taki jako on.
-Czyli Zayn z Weroniką już się poznali.-podsumował mój wywód Niall.
-Tak i się bardzo z tego cieszę bo gdyby nie on moja przyjaciółka leżała by pewnie na cmentarzu a nie leciała tu do mnie za parę godzin.-uśmiechnęłam się do niego. Rozmawialiśmy tak jeszcze długo, gdy spojrzałam na zegarek była 1:30.- Jejku jak ten czas szybko leci, przynajmniej jak siedzisz ty ze mną.
-No niestety będę musiał się już zbierać.
-A może zostaniesz?- zapytałam.- Mam pokój gościnny.- dodałam
-Ok tylko napiszę chłopakom żeby się nie martwili.- wyją telefon i zaczął pisać.- Załatwione.- powiedział z uśmiechem. Zbliżył swoją twarz do mojej i namiętnie mnie pocałował. O boże jak on całował. Po chwili niestety musieliśmy się od siebie oderwać.
-Musimy iść spać.-powiedziałam smutno
-Wiem.-Mówiąc to dotykał mojego policzka.
-Choć pokaże ci gadzie będziesz spał.-pociągnęłam go za rękę w stronę pokoi gościnnych.


___________________________
Kolejny rozdział mam nadzieję że wam się spodoba. :D Jak zawszę proszę o komentarze! xx Miłego czytania!!! Dzisiaj urodziny Danielle Peazer (dziewczyny Liama ) więc wszystkiego najlepszego :D 

7 komentarzy:

  1. jestem idealna dla Harrego , widzisz? hehehe obydwoje zboczency . mam nadzieje, ze nikt nie czyta tego, prawda? XD hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to sikam normalnie, poznał mnie już i kocha mnie , idealnie bo ja jego też hahaha XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrz jaka szalona AHAHA no mnie to moj Harry tez kocha, co nie . widzisz jak idealnie do sb pasujemy ?hehe, xx

      Usuń
  3. hah! ty to umiesz każdemu znaleźć drugą połówkę! Może mnie też poszukasz??? ;D hah!
    @Ola143Cody

    OdpowiedzUsuń
  4. ej no weź ja za chwile zawału dostanę jak jeszcze później Zayn i Weronika będą razem to moja rodzina ci wyśle gdzie masz przyjechać na mój pogrzeb! :D

    OdpowiedzUsuń