sobota, 9 czerwca 2012

Rozdział 8 "Rozmowa"


-Chciała bym porozmawiać z tobą o Harrym. Rozmawiałam o was z Niallem i dowiedziałam się paru ciekawych rzeczy.-uśmiechnęłyśmy się do siebie.
-A czego się dowiedziałaś?- zapytała podekscytowana dziewczyna.
-Na przykład tego, że podobasz się Harremu już od jakiegoś czasu ale on wstydzi się z tobą pierwszy porozmawiać.
-Dobra a teraz tak na poważnie czego się dowiedziałaś?- zapytała zirytowana.
-Ale ja jestem całkowicie poważna. On coś do ciebie czuje ale się boi.
-Co ja taka straszna jestem?-zaśmiała się
-Nie sądzę, myślę po prostu, że zależy mu żeby cię lepiej poznać i żeby coś z tego było.-Ann była naprawdę zdziwiona tym co jej mówiłam.- Mówiłaś mi, że on ci się podoba.
-No tak i to nawet bardzo.
-To sama do niego zagadaj. Wiem, to trudne ale dasz radę.
-Spróbuję ale się wstydzę. Przy nim robię się taka nieśmiała.
-Rozumiem ale jeśli nie ogarnie się któreś z was to w końcu nic z tego nie wyjdzie i potem obydwoje będziecie żałowali.
-Tak wiem dlatego nawet za raz zabiorę go na spacer.-Uśmiechnęła się trochę niepewnie.
-Aaaa zapomniałam ci powiedzieć, że Vero będzie jutro koło 12 w Londynie!
-Ooo to fajnie! Na ile przyjeżdża?
-Na 2 tygodnie.- Naprawdę się cieszyłam z jej pobytu w tak pięknym mieście.
-Chodzimy chce z nim porozmawiać.-powiedziała
-Ok.-wstałyśmy i ruszyłyśmy w stronę znajomych. Zauważyłam że Harry wstaje i idzie w naszą stronę.
-Czy chciała byś pójść ze mną na spacer?- Zapytał Ann
-Jasne- powiedziała uśmiechając się niepewnie
-To pójdźmy w tą stronę.- zaproponował, widziałam, że jest trochę zdenerwowany.
-To ja was może zostawię.- Powiedziałam i poszłam przed siebie. Usiadłam na kocu i dopiero odwróciłam się za siebie. Anka wyglądała na uszczęśliwioną zresztą Hazza też. -Rozmawiałeś z nim?
-Tak troszeczkę.-Uśmiechnął się i mnie pocałował.-Chciałem żeby był szczęśliwy.
-Wydaje mi się że oboje są teraz szczęśliwi. Na pewno pojedziesz ze mną po Weronikę jutro?- zapytałam
-Oczywiście w końcu to twoja przyjaciółka i chcę ją poznać skoro jest dla ciebie ważna.-powiedział. Zauważyłam, że Zayn zrobił się jakiś zamyślony i smutny. Zastanawiałam się co mu jest. Postanowiłam zapytać później o to Nialla.
-Ok jutro około 12 będzie tutaj.
-To przyjadę do ciebie koło 10:30.
-Dobra to będę czekała.-powiedziałam i wtuliłam się w niego.
-Kto? Co? Jak?- Zapytał Josh
-Moja przyjaciółka z Polski przylatuje na 2 tygodnie do mnie. Jutro około 12 będzie na lotnisku i Nialler zaproponował że ze mną pojedzie po nią.
-No tak nasz kochany blondas nie pomyślał że jego przyjaciele też chcieli by poznać tą zapewne piękną dziewczynę.
-Oj Lou przecież ją poznasz. Ona bardzo lubi wasz zespół więc jak zobaczy Nialla będzie w szoku a jakby zobaczyła was wszystkich na raz to by mi chyba na tym lotnisku zeszła z tego świata.-Powiedziałam całkowicie poważnie.
-No dobra nie możecie po prostu powiedzieć, że chcecie spędzić czas tylko w dwoje?-Zapytał
-Ale ja mówię prawdę.
-Ok powiedzmy że ci wierzę.- Usłyszawszy to przewróciłam oczami i stwierdzałam iż nie będę się z nim kłóciła.
-Katy może z nami pojedziesz?- zaproponowałam.
-Nie mogę, moi rodzice wymyślili żebyśmy spędzili cały dzień we trójkę.-Widziałam po minie dziewczyny że nie podobał jej się ten pomysł.-Josh może pójdziesz ze mną?
-Jeśli twoi rodzice nie będą mieli nic przeciw tomu z miłą chęcią.
-Oczywiście że nie przecież oni cię uwielbiają.-kiedy to powiedziała pocałowała go w usta.
-Dobra czyli jedziemy we dwoje.- Gdy skończyłam zdanie chłopak naparł na moje wargi namiętnie mnie całując.


_____________________________
Kolejny rozdział ! Mam nadzieje że wam się spodoba! Jak widać niedługo pojawi się nowa bohaterka mam nadzieje że wam przypadnie do gustu. Zapraszam do komentowania i miłego czytania!!! :D xx

4 komentarze:

  1. heheszki jestem fejmołs :D

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się! :D ^^ tylko drobna uwaga, bo mnie razi w oczy. "wieżę" przez "rz" tak na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! jak zobaczyłam tytuł następnego to zaczęłam piszczeć! Moje imie i Zayn! Awwww... wiem że to nie ja ale dzięki za wyrużnienie tego imienia!!! :*

    OdpowiedzUsuń